fredag 2. november 2012

Haustassosiasjonar

Smaken av rosin i munnen, det søte og syrlege med litt knas i seg, er å sitje på stovegolvet og gøyme rosiner og risnøtter i skuffene eg stabla opp på Duplokjøkenet før eg prøvde å byggje ein pyramide av dei resterande bitane.


Lukta av fårepølsa kjærasten har på skiva er lyst knekkebrød med Brelett og fårepølse - alltid det same merket - som hadde vorte mjukt av å liggje i matboksen så lenge. Å like kontrasten mellom det mjuke og det harde knekkebrødet som låg oppå kvarandre, og å drikke sjokolademjølk som eg blanda sjølv med ein liten dose magi frå den litle Tupperwareboksen som hadde lurt seg med.

Våt skog er å springje blant trea med heimelaga pil og boge, eller å fantasere om trollmenn og drakar, eller å klatre til topps og speide mot der vikingskipa kom inn til kaien, eller å ete Mariekjeks som var dagens jaktfangst og sitje på ein stor stein som var ein isbjørn.

***

Når eg sit i leilegheita og tenkjer framover kan framtida verke ganske skummel, det meste ser ut til å handle om pengar sjølv om eg skulle ynskje det handla om kjærleik og nokre gonger vil eg helst berre gråte, men det hjelper med fine minne og det hjelper aller mest å vite at i morgon kjem bømlingen min på besøk igjen.

2 kommentarer: