onsdag 7. januar 2009

Namnedag

I dag er det den 7. januar, og alle som heiter Eldbjørg og Knut har namnedag. Logisk nok sendte eg difor ein mail til Knut Nærum og gratulerte han med namnedagen (samt gratulerte ein av dei kontortilsette på skulen):

"Hei Knut,
gratulerer så mykje med namnedagen! (Kjenner du nokon som heiter Eldbjørg? Og har du ei god forklaring på at de deler namnedag?)


Mvh.
Birte *. *******
(som for augeblikket les De dødes båt)"


Og han svarte! :D

"Takk for det, Birte!

Jeg kjenner til illustratøren Eldbjørg Ribe, dessuten har jeg en søster som heter Eldri, og nærmere kommer jeg sannelig min hatt ikke.

Kn"

*heart*

35 kommentarer:

  1. Jeg er så MISUNNELIG! Åh. Knut <3

    SvarSlett
  2. MIN Knut! (*tralala* slightly eigesjuk... :P)

    SvarSlett
  3. awh, har eg ikkje sagt takk? herregud, eg er så oppteken at eg gløymer å vera høfleg. jaaa, eg vart så glad at eg skreik som ei lita mus når eg opna den! nydeleg fint, birte, tusen tusen takk.

    helsing utakksam(men ikkje likevel).

    SvarSlett
  4. Awh, yay! Og jeg husket å gratulere Knut forresten!

    SvarSlett
  5. haha , hadde eg aldri turd :p
    kult av deg da. og evigkult at du fekk svar !

    SvarSlett
  6. Val: I knooow! Og oooh, flink! :D

    Kristin: Psht, å sende mail er ikkje skummelt, og Knut Nærum er søt, så. Men joda, forstår kva du meiner. :P Ja, ikkje sant?! <3

    Weird Al: :D!

    SvarSlett
  7. Hihi.

    Fekk du svar med ein gong?

    SvarSlett
  8. WOWSHITFUCKSÅINSANEUTROLIGKULT!!! :D

    SvarSlett
  9. Hallo,tenk då, når du e verdenskjent forfattar, så sitte han og tenke at "Dæven, hu huska på navnedagen min! Birte rocks!":D

    SvarSlett
  10. Haha, ja, men jeg tror ikke han brydde seg så veldig :P

    SvarSlett
  11. Lene: Mhm! Eller, eg hugsar ikkje når på dagen eg fekk svar, men det var før eg hadde kome heim (eg sendte han veldig tidleg, fordi det var før eg gjekk på skolen).

    Angela: Ja, I know! :D

    Hilður: Hah, tvilar, men veit aldri. xD Og så trur eg ikkje han brukar ord som "rocks". :P

    Val: Kjipingen!

    SvarSlett
  12. :P Og vi spurte om han ville ha en sjokoladepudding (for å feire), men da bare sa han at han ble kvalm bare av å høre det ordet, haha (men så er han jo syk, så da er det egentlig greit).

    SvarSlett
  13. Naj, det va litt av meg som kom fram der. :p

    SvarSlett
  14. omg han er genial :D

    SvarSlett
  15. Neisåkult! :D haha han er så sinnsykt kul.

    SvarSlett
  16. neei, så kult! :DD

    SvarSlett
  17. Til dei siste tre: Ja, I know! :D I love him. <3

    SvarSlett
  18. Han hadde spist den i går når jeg kom hjem forresten xD

    SvarSlett
  19. Å, herregud, you lucky pig! :D I luv him. He's a geniuz.

    SvarSlett
  20. Val: Haha. :P

    Ane: Mhm, me too! <3

    SvarSlett
  21. Awh. Knut er kul.

    SvarSlett
  22. hih, kvifor teke bilete av læraren?

    SvarSlett
  23. Me har prøveeksamen, og eg velte oppgåva der ein skulle intervjue ein lærar/ei gruppe lærarar, så måtte eg ha bilete av han "in action".

    SvarSlett
  24. Ingen god forklaring på Elbjørg og Knut på samme dag nei. Hehe. *være litt misunnelig selv*

    Vil også informere deg om at bloggen min ikke har forduftet, men finnes nå på adresse; http://ugalskap.blogspot.com/

    :)

    SvarSlett
  25. Eg har oppdatert linken i lista mi, takk for at du gav beskjed. :)

    SvarSlett
  26. Så moro! Knut Nærum er bare best lzm. Jeg tror, uten å vite så alt for mye om ham, at han har alt jeg ser etter i en mann.

    SvarSlett