torsdag 7. oktober 2010

Vi streiker!

Vi går i opprør! Vi nekter å bli tråkket på av uforsiktige føtter, sparket av små barn som om vi var en lusen fotball. Nekter fornedrelsen av å bli kastet når dere har strippet oss for det vi er verdt.

Vi nekter å fortsette føle oss tvunget til å reprodusere, protesterer mot presset om å alltid skulle være størst og best, saftigst og mest fargerikt.

Vi vil ikke lenger godta deres tyranni, der dere hiver innpå med vårt harde arbeid som om det var ingenting, kan jo bare kjøpe mer.

Nei, nok får være nok. Eplene streiker!


Photocred til Hilður

10 kommentarer:

  1. hehe :) du e så flinke te å skriva! ;)

    SvarSlett
  2. Aw, så søtt! Ikke på en nedverdigende, å, så søt du er, jeg bryr meg ikke om hva du skriver- måte, det var SØTT!

    SvarSlett
  3. Marthe: Takk. :)

    Ane: Haha, takk, eg skjøner kva du meiner. :P

    SvarSlett
  4. Eg har ikkje lagt merke til at Eplene nekter (haha :p).

    Du er flink

    * Lene

    SvarSlett
  5. Nøve: Thanks! :D

    Angela: Haha, takk. <3

    Lene: Thank you, my sweet. <3

    SvarSlett
  6. Eg har sikkert fleire sånne flotte bilder du kan dikta te? xD

    SvarSlett
  7. Eg har mange skrivefeilbilete sjølv, men det er ikkje alle som er like inspirerande. :P

    SvarSlett