torsdag 26. februar 2009

Kjærleik er søt musikk

"Skal du til sentrum?" "Eg skal heim," svarte den litle guten. Tenk så greitt om bussjåføren visste kvar alle skulle, eller at det kom opp ein liten skjerm over hovuda til passasjerane der adressa stod, slik som kjeglene Simsfolka går rundt med. Ein skjerm som forsvann etter dei hadde betalt, eller fått kortet godkjent.

På veg heim frå kinoen gjorde eg tabben å fortelje mamma nøyaktig kva eg tenkte på, og det vart draumetyding og hint (= ordre) om å ikkje sjå så mange dramatiske seriar som eg gjer. Eg fortalte henne at eg hadde drøymt at pappa døydde i ei trafikkulukke, men eg sa ikkje at det var ho som var skuld i det.

Kjærleik er søt musikk, heilt til nokon kjem borti nåla og lagar hakk i plata, og ein har dei same kranglane om og om igjen i det uendelege, fordi ingen kan reparere ei plate når ho fyrst har vorte øydelagt.

13 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Det er lite kjekt å ha slike draumar. (U)heldigvis hugsar eg ikkje mine lenger.

    Det var fint det om kjærleiken.

    SvarSlett
  3. Hmm...Eg drømte at pappa blei hogd ner ein gong. :(

    Eg skjønte poenget her, vett bare kje heilt ka eg ska sei.

    SvarSlett
  4. Hilður: Awh. =/
    Det går fint. :)

    Ane: Likewise! <3

    SvarSlett
  5. jeg drømte også at pappa døde i natt, så rart (tho forrige uke drømte jeg at mamma døde, og jeg har forøvrig mareritt hver eneste natt, så det er kanskje ikke så rart allikevel)

    men ja, det hadde vært fint det med busssjåførene. og av og til kanskje også ikke så fint.

    SvarSlett
  6. Hver gang jeg leser ting du skriver, skulle jeg ønske nynorsk var hovedmålet mitt.

    SvarSlett
  7. Skulle ønske jeg levde i Sims

    SvarSlett
  8. Det er ikke alt man vil fortelle mammaen sin, for mammaer tenker veldig mye på hva barna tenker på.

    Luvz u.

    SvarSlett
  9. Lisa: Awh. =/ *held rundt*

    Praktisk, though! Og om ein til dømes var full og det var vanskeleg å tenkje heilt klart, kunne sjåføren sjå det på den skjermen, så var det ikkje noko problem! :) Eller om ein var stum or something. (Eh, jada, to veldig like ting...)

    Susan: Åååh, takk, kjære deg! <3

    Kristin: Hadde det verkeleg vore så bra?

    Oda: So true...

    Luvz u 2 <3

    SvarSlett
  10. aww stakkars! Hater å ha sånne drømmer! Går alltid rundt og er litt redd dagen etterpå :P

    SvarSlett
  11. Ja, I know, spesielt herleg sidan det faktisk har hendt fleire gonger at eg har drøymt ting som seinare har skjedd.

    SvarSlett