lørdag 6. november 2010

I keep dancing on my own

- Å liggje på golvet og hikstgråte medan naboen deler musikk med heile etasjen (eller kanskje heile bygningen), men det einaste du høyrer er bassen som driv deg sakte, men sikkert til vanvit.

- Å skrive vidare på ei historie om ein som ikkje klarer le, og som alltid må vere minst eit kvarter for tidleg til ein avtale.

- Å lengte så inderleg at det gjer vondt, og du har ein knute i magen og fleire tårer i halsen.

- Å høyre Pink Floyd rope "Tear down the wall" og mimre.

- Å ha to veker igjen til di tredje cellefornying.

5 kommentarer:

  1. Eg veit ikkje kva eg skal seie anna enn at eg er glad i deg og er glad for at eg har deg i livet mitt (Du veit ikkje kor mykje du har gjort for meg frå den dagen me starta å skrive til kvarandre på BS)

    *klemmeforalltid*

    - Lene

    SvarSlett
  2. Awh, fine, fine Lene. <3 Glad i deg òg, og likeså. *heldrundtforalltid*

    SvarSlett
  3. Jeg liker aldri når noen sier dette til meg, men ofte tror jeg jeg skjønner hvordan det føles. And it sucks. Å hele tiden være i en tråd. Man kan ha det fint, men så plutselig faller man nedover, igjen, mot noe ukjent.

    SvarSlett
  4. Aw, så rart at vi begge skrev sånn! Hadde mitt blitt skrevet torsdag eller fredag hadde det kanskje lignet mer på dette.. Men jeg har blitt litt forsiktig med hva jeg skriver på bloggen har jeg merket. Uansett; nå er det snø ute. Det synes jeg er fint, håper du også synes det. <3

    SvarSlett
  5. lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove <3 And I mean it.. :P

    SvarSlett