søndag 28. november 2010

These are a few of my favourite things: Baking











13 kommentarer:

  1. nam,nam! Har bakt kakemenn/damer/hester/dinosaurer/elg/pinnsvin etc., i dag, koselig!

    SvarSlett
  2. Så kjekt! :D
    Mamma vil sannsynlegvis ha meg til å bake diverse juleknask når eg kjem heim, eg har stått for dei fleste slags dei siste åra.

    SvarSlett
  3. Så utrolig morsomt, for jeg skulle akkuratt til å bake litt muffins, men hadde ingen melk så det gikk dårlig.. :P

    SvarSlett
  4. Jeg som var så stolt istad fordi jeg rørte sammen brownies på pose. Akk. Har en vei å gå, skjønner jeg.

    SvarSlett
  5. Awh. :P Du får ta det litt step by step.

    SvarSlett
  6. Det så utrolig godt ut alt sammen!

    SvarSlett
  7. Brødet heilt øvst laga eg på søndag, så det har eg ete av desse dagane. :)

    SvarSlett
  8. Å, så herleg. Eg òg elskar å baka, men får ikkje så veldig mykje tid til det nå. Har laga nokre nydelege biscottikjeks i går med aprikoser, tranebær, mandler og pistsjenøtter. Skal ta det tapte igjen etter eksamen. Det du har baka såg heilt nydeleg ut. Lukke til med eksamen og god tur til London, vennen min. Klem

    SvarSlett
  9. Det høyrdest verkeleg nydeleg ut! Eg har alltid hatt lyst til å prøve lage biscotti, får sjå om eg får til ein vegansk variant.
    Tusen takk! Eg lurer framleis på kva eg skal gi deg til jul, kanskje eg finn noko i London. :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Det ser utroleg godt ut. Skulle ønska eg hadde 10 prosent av matlagingsgleda di.

    Eg har faktisk kjøpt "kul mat for kule jenter" til søs. Leste så vist i den, er så mange avanserte oppskriftar :p

    SvarSlett
  11. *gir ti prosent til Lene*

    Oooh! :) Dei er ikkje så avanserte som dei ser ut til, og det som er greitt med den boka er at i tilfelle ein ikkje er så veldig erfaren med matlaging så har dei steg for steg-bilete til kvar oppskrift.

    SvarSlett