mandag 21. januar 2013

Livet er skjørt

Eg har vakse opp med å vite at livet er skjørt. Eg har lært av familie, vener, litteratur og film at det skal skremmande lite til for at ein person ikkje finst lenger, og eg trur det er delvis difor eg er så opptatt av å formulere kva eg føler og gjere ting andre synest høyrest frykteleg skummelt ut, ting som for meg fell naturleg.

Eg veit ikkje kva de har gått gjennom i livet eller kva de kjem til å møte, men eg håper de har mot og styrke til å elske og vere gode mot kvarandre, fordi det er noko av det beste me kan gjere.

It's so easy to laugh
It's so easy to hate
It takes strength to be gentle and kind
Over, over, over, over

It's so easy to laugh
It's so easy to hate
It takes guts to be gentle and kind
Over, over

2 kommentarer:

  1. Det gjere så vondt å mista nokon <3

    Eg er glad eg har deg i livet mitt :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg lurer på kor mange ein kan miste før noko seier stopp og ein ikkje klarer meir.

      Takk det same, kjære. <3

      Slett