mandag 29. august 2011

It was the best of times, it was the worst of times

Eg plar vanlegvis ikkje lage innlegg om ting eg har kjøpt, men i dag har eg gjort så mange fine funn at det verkar tullete å la vere.

Etter å ha vore på førelesing om antikkens teater, møtte eg Nøve som eg ikkje har sett i heile sommar. Nøve skal dra til Japan om mindre enn ei veke, og difor hadde eg laga nokre mikse-CDar til henne. Seks stykk, for å vere eksakt. Eg har ikkje bilete av CDane eller korleis dei såg ut etter eg hadde pakka dei inn, men ho tok bilete av dei før/medan ho pakka opp og kjem kanskje til å dele dei på bloggen sin seinare(?). Kvar CD hadde eit tema/ein tittel, og dei var: The Trick is to Keep Breathing, September - to build a home, October - hot chocolate, November - heartbreak, December - gifts & fireworks og January - new year, new opportunities.

Nøve hadde bursdag tidlegare i august, så mi forsinka gåve var å spandere kinobillett på henne og då såg me sjølvsagt Harry Potter om igjen. Eg hadde litt for mange andre tankar i hovudet mitt til at eg byrja gråte, men eg fekk gåsehud minst like mange gonger som då eg såg han på premieren. Fine, fine Snape.

Funna mine for dagen er to nydelege glas frå Kremmerhuset:


Og to DVDar (100 kr. kvar), samt fem fantastiske bøker til 39 kr. per stykk (eg har framleis ikkje kome meg til Outland, desse kjøpte eg på Norli), der den eine boka har eit av dei finaste omslaga nokosinne. Det kan òg leggjast til at eg veit ikkje om Leaving er bra, men eg set min lit til Kristin Scott Thomas og traileren eg har sett:






(Det finst grenser for kor mange gonger ein kan høyre opningslinjene til A Tale of Two Cities verte sitert, før ein faktisk kjøper/les boka.)

3 kommentarer:

  1. Det va billige bøker! Fine ting :)

    SvarSlett
  2. Det er alltid like gøy å møte nokon du ikkje har sett på ein lang stund.

    Så mange fine kjøp :D

    SvarSlett
  3. Siri: Ja, og så på engelsk! Norli ftw! <3

    Lene: Absolutt. :)

    Ja, det synest eigentleg eg òg. :D

    SvarSlett