onsdag 13. august 2008

Operation Bucket List: Christiania

Hello peeps, I'm back. :)

Nokon der ute hugsar kanskje at eg laga ei bucket list i juni? Vel, etter å ha vore ein tur i gode, gamle Oslo, kan eg herved krysse av:
- Buy and wear a designer garment/object (ala. Chanel, Dior, Gucci, Marc Jacobs, Oscar de la Renta, Prada, Versace...)
og
- Attend a concert by one of my favourite artists
Fordi på søndag 10. august sat Birte i lag med fleire tusen middelaldrande menneske og høyrte på Diana Krall and band spele og syngje. Etter rundt den tredje låta, var eg i himmelen. Eg gløymte alt om irriterande menneske og regn som slo ned på oss der me sat, eg var endeleg på ein Diana Krall-konsert og eg var lukkeleg. Ikkje berre er ho utruleg talentfull, ho er òg morosam og søt. Eit utval quotes:
Are you okay? Of course you're okay, you're Norwegians! I'm Canadian, so...
I played in Sandvika when I was 22 so that's... two years ago. *byrjar å le* (Det er more like 20 år sidan.)
Nah, I think you look cute.
På eit punkt såg ho ut på oss og skulle til å byrje på ein ny song, så stoppa ho og byrja i staden på Raindrops Keep Falling On My Head. Så sa ho: I'm just kidding... Men folk byrja å klappe og rope, så då sa ho: Ah, you're gonna make me play the whole thing? Well, I don't care, I'll play it. It's a good tune.

Elles så har eg brukt way too much pengar på way too much ting, men det er greitt, fordi det var Oslo og det var gøy. Eg shoppa bøker med Vixxen, eg gjekk på operataket og eg drakk champagne på operakafeen.












20 kommentarer:

  1. Så masse fint du har kjøpt. Eg elskar Kent.

    SvarSlett
  2. Thank you. :)
    Kent er kewlt. Eg høyrte dei live på RockFest i Haugesund i 2006. :)

    SvarSlett
  3. Heldige du. Eg går alltid glipp av band og artistar eg verkeleg liker. :(

    (Som den gongen Kaizers var på målrock i Årdal, eg var på hytta i Årdal, men trudde ikkje at musikken var "min stil", så eg var ikkje interessert i å gå.)

    SvarSlett
  4. så masse fint :D glede meg t å møta deg i mårå ^^

    SvarSlett
  5. Forresten: Eg hermar etter deg og lagar bucket list ein gong, om det er greit? :)

    SvarSlett
  6. Siri: Likewise! <3

    Nøve: Sjølvsagt er det greitt. :)

    SvarSlett
  7. Wohoo! Gratla med masse fint :D Eg blir med for å møta Meryl Streep! Eg har sett Mamma Mia! 3 gonger nå (såg an på båten for å få tido te å gå), men har jo sjølsagt kje slått deg endo xD Kjekt at du koste deg i Oslo! (:

    SvarSlett
  8. Takk! :D
    Hehe, bra det. :P Gåveeska di vart litt smasha i kofferten, unnskyld. =/
    Awh, vil sjå han eg òg! Igjen og igjen og igjen og igjen og...

    SvarSlett
  9. Nice bucket list :D Og fine ting du har fått kjøpt deg :)

    SvarSlett
  10. Så mange pene ting du har kjøpt :D
    Verka som du har hatt ein kjekk tur.
    Eg vil òg sjå ein av mine favorittartistar.

    SvarSlett
  11. Neda: Thank you. :)

    Lene: Awh, thanks! :D Ja, han var heilt okay. Nokre punkt var betre enn andre, vart lei av snorkinga til mamma, til dømes. :P

    SvarSlett
  12. yayyy!

    og haha, jeg trodde den.. mappen(?) med øredobber på var et smilefjes x)

    SvarSlett
  13. gratulerer med nye fine ting ^^

    SvarSlett
  14. kva var det som var a designer garment?

    SvarSlett
  15. det virket som en godt utnyttet oslo-tur. fine ting :)

    SvarSlett