lørdag 19. november 2011

Om å ta seg tid til å puste

I dag har eg tatt meg tid til å puste. Du tenkjer kanskje at å puste er noko som skjer av seg sjølv, ein treng ikkje ta seg tid til det, men det er likevel det eg har gjort. Midt i mellom eksamensmas og Facebooknotifications sat eg og drakk bringebærte frå In Treatment-koppen min medan eg lytta til klassisk musikk og mi eiga nesten lydlause pusting. Eg såg ut på ein gråblå by og ei bokhylle med gamle bøker andre har eigd før meg, og så følte eg meg litt mindre åleine, litt mindre einsam, der eg sat og fekk historia til å gå vidare.

Så ta deg tid til å puste, whichever way you can. Det er viktig.

6 kommentarer:

  1. Så sant, så sant, så sant!!OGså så fint!

    SvarSlett
  2. Ikveld skal jeg puste. Med nonstop og Breakfast at Tiffany's. Puste litt før jeg dykker ned i eksamensstresset igjen

    SvarSlett
  3. Anbefaler veldig boken Stress av Andries Kroese (er på Studia), med den ligger en cd med veldig gode guidede avspenningsøvelser, som handler mye om pusten. Veldig veldig bra for eksamenstider... brukte det selv da jeg var student og har fortsatt etterpå...

    SvarSlett
  4. Det er viktig å ta seg småpausar.

    kva for ein bok har du tatt bilete av?

    SvarSlett
  5. Anonym: Takk for tips. :)

    Lene: Veldig viktig. :)

    Det er ei diktsamling av Victor Hugo, boka er på fransk, men ho som har hatt ho har (sannsynlegvis) vore engelsk, fordi alle kommentarane ho har skrive er på engelsk. Må vise deg den boka ein gong, ho er heilt fantastisk. <3

    SvarSlett