torsdag 9. oktober 2008

I love you,

play.com

I går sat eg i fleire timar og skreiv brev. Ni brev, faktisk. Dei vert sendt i dag og eg håpar alle mottakarane vert glade. Det er noko magisk med post, det skrivne ord, små eller store konvoluttar eller pakkar som dumpar ned i postkassen som får folk til å smile, heilt spontant, som ein refleks. Eg elskar post.

Eg elskar òg sida play.com som i dag gav meg sesong 1-3 av Gilmore Girls på DVD. (Vel, joda, eg måtte betale, men likevel.) It's a wonderful day.

I dag er faktisk "De singles dag" og Oda og eg skal feire det, samt det faktum at me er unge og lever, ved å ha ein liten get together i kveld med film og kos (og Birtemuffins).

Elles vil eg gjerne få gratulere både Floyd og May-Lis med bursdagen! *yay blåser i fløyte etc. etc. etc.* It's a great day to be alive.

24 kommentarer:

  1. Oioi, dei singles dag. Eg får drikke ein ekstra kopp te eller noko. Dum dag å bruke til å lese historie på, menmen.

    Post er fiint, ja. I dag fekk eg brev frå Belgia. :D

    SvarSlett
  2. :D

    Eg har ikkje fått tinga frå Play.com endå :'(
    Vil ha St.Trinian's og Corpse Bride

    SvarSlett
  3. Nøve: Hehe, ja, det høyrest ut som ein plan. :P

    Awh, yay! :D

    Lene: Awh, slemme posten!

    SvarSlett
  4. Dei er ikkje slemme lenger for eg har fått dei nå, fekk eg melding av min bror *kul*

    SvarSlett
  5. Wohoo! :D
    Brev e koseli :)

    Birtemfuffins! :o Eg o vil ha! :P Haha :P

    SvarSlett
  6. Cavie: Yeah!!! :D

    Hilður: Very much so.

    Awh, du skal få neste gong! :)

    SvarSlett
  7. aw, jeg vil også feire de singles dag med dere, for dere er så fine

    SvarSlett
  8. Awh, berre til å kome, det. <3

    SvarSlett
  9. Aw, lucky b. De tre der vil jeg ha òg. Og jeg gleder meg til brevet ditt kommer! :D

    SvarSlett
  10. I love 'em very much. :D

    Awh, yay! :D

    SvarSlett
  11. asjfkd heldiggris! jeg vil også ha gg på ordentlig dvd

    SvarSlett
  12. aw, takk. eg trengte kjærlege ord etter anonyme drapstruslar.

    SvarSlett
  13. Post er fantastisk! Jeg blir alltid kjempe glad når jeg får brev, selv om jeg ikke har fått det på flere år ^^ hehe

    Gratulerer med nye sesonger!:)

    SvarSlett
  14. Om eg får adressa di, kan det hende det dumpar ein konvolutt ned i postkassen din. :)

    Takk!

    SvarSlett
  15. I know! De har masse kjekt på play.com :)

    SvarSlett
  16. aw, takk. hjartesmil til deg òg.

    angåande truslar: nokon skreiv at dei ville grilla meg medan dei stakk meg med ein pinne og såg at eg døydde sakte. kult. same ip-adressa har lagt att fleire flotte kommentarar før.

    SvarSlett